July 10, 2017

LIE


Sesja, którą chciałabym wam dziś przedstawić jest  dla niektórych dość wyzywająca, ale sądzę, że czasem warto być odważnym. Zawsze znajdą się osoby, które cię skrytykują. Myślę, że krytyka jest także potrzebna człowiekowi, ale dla niektórych osób zbyt wrażliwych może ona spowodować zamknięcie się w sobie oraz zaprzestanie  dążenia do spełnienia swoich marzeń. Dlatego uważam, że  nie powinniśmy ocenać pochopnie danej osoby zanim nie dowiemy się jaka ona jest naprawdę.







Zazwyczaj pierwsze posty zaczyna się inaczej, natomiast ja chciałam od razu przejść do sedna i napisać wam w skrócie o krytyce.


37 comments:

  1. Każdy człowiek powinien mieć choć trochę w sobie krytyki.
    Piękna z Ciebie Kobieta :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Kochana, wyglądasz idealnie :)

    ReplyDelete
  3. Jak dla mnie ... profesjonalnie :d
    Pięknie ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    ReplyDelete
  4. Wow, robi wrażenie wygladasz cudownie :)

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wyglądasz, bardzo dojrzale. Obserwuję i zapraszam do mnie :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Przepiękne włosy, jak ja bym chciała żeby moje już tak odrosły :C
    A co do sesji - piękna, delikatna i kobieca. Myślę, że nie ma tu nic wyzywającego, gorsze rzeczy widzi się na insta...

    ReplyDelete
  7. Przepiękna sesja, bardzo mi się podoba! <3
    Jest taka delikatna, robi prawdziwe wrażenie!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. A mi sie ta sesja bardzo podoba. Taka delikatną, tajemnicza, zmysłowa

    ReplyDelete
  9. Według mnie też super, bo mimo lekko wyzywającego stylu nie wyglądasz jak jakaś prostytutka, a tak kobieco i zmysłowo! :)
    http://projektk18.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja uwazam,ze sesja genialna :-) jestes mloda, piekna, mozna sie fotografowac na rozne sposoby haha, sama mam takie zdjecia albo i odwazniejsze w swojej galerii...co prawda w prywatnej galerii,ale mam :-D Buziaki Kochana

    ReplyDelete
  11. Piękny makijaż i włosy <3 bardzo mi się podobają takie zdjęcia

    ReplyDelete
  12. piękne zdjęcia kochana <3

    ReplyDelete
  13. Sesja bardzo ładna, jesteś piękną dziewczyną :) a o krytyce dobrze napisane.

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie wychodzisz. Krytyka zawsze będzie, to się nigdy nie zmieni. Jednak nie warto się załamywać, warto być odważnym

    Zapraszam do siebie (dopiero zaczynam)
    chwilapochwili.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mi się bardzo podobają te zdjęcia, masz cudowne włosy *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia! ♥ Obserwuję :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    ReplyDelete
  17. Patrząc na wiele sesji to mogę stwierdzić, że ta sesja jest niezbyt wyzywająca. Jest w dobrym smaku, podoba mi się. Krytyka jest ok, ale tylko ta konstruktywna. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. święte słowa ..
    piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  19. Moim zdaniem nie są to zbyt kontrowersyjne zdjęcia, ale raczej subtelne.

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajne , subtelne zdjęcia. Pozdrawiam, Seba
    http://fashionseba.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super zdjęcia ;)Mi się podoba krótko i na temat bez owijania ;)
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia! :*
    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Co powiesz na wspólną obserwację :)?

    ReplyDelete
  24. Super zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna! A sesji nie uważam za wyzywającą.
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  25. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #20
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Sesja wyszla genialnie ❤
    Jest pięknie :D

    ReplyDelete
  27. Jakie fajne zdjęcia, szczególnie pierwsze jest naprawdę śliczne!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  28. Zdjęcia są przepiękne ♥

    ReplyDelete
  29. Fenomenalne ujęcia!
    Pozdrawiam Kochana ;*
    Obs? angelikanowakblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Great post!
    Would you like to follow each other? If you do, let me know in the comments on my blog :)
    Kisses
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Bardzo mi się podoba Twoja sesja, jesteś piękną kobieta i masz cudne długie włosy. Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    ReplyDelete